جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام تکیه‌ای

حوزه/ اعتکاف بهترین بستری برای بینش افزایی، معنویت و میل به سعادت و کمال است و حضور در این مراسم می تواند بسیاری از زشتی ها را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی تکیه ای امروز در دیدار اعضای  ستاد برگزاری اعتکاف کشور با آیت الله العظمی نوری همدانی اظهارداشت: هدف از این دیدار بهره مندی از بیانات حضرت عالی برای ادامه راه و بهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف است.

وی افزود: از اهداف برگزاری هم اندیشی مسئولین برگزار کننده اعتکاف کشور، هم افزایی و هم فکری برای بهتر برگزار شدن این مراسم است.

وی افزود: قوی ترین مراسم اعتکاف در قم به دلیل حضور مراجع و مرجعیت برگزار می شود، ولی در سراسر کشور هم اعتکاف های خوبی تاکنون برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای گفت: مراسم اعتکاف بهترین بستر برای بینش افزایی، معنویت و میل به سعادت و کمال بوده و حضور در این مراسم می تواند بسیاری از زشتی ها را برطرف کند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف قم  افزود: دومین جشنواره هنری اعتکاف به قول قوه الهی در سال آینده برگزار خواهد شد و تا الان نیز استقبال خوبی از اولین جشنواره هنری اعتکاف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای اظهار داشت: اعتکاف می تواندچالش های عالم را برطرف ساخته و موجب پیشرفت انسان در معنویت شود و همچنین می تواند دعای خیری برای مردم یمن برای رهایی از دست رژیم آل سعود قرار باشد.

313/40

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha