پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
15

حوزه/ نام دانشگاه المصطفی در کنگو که پیش از این با عنوان «دانشگاه یونیکو» نامیده می شد، با اخذ مجوز از وزارت علوم کنگو، به «جامعة المصطفی العالمیه» تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، «حجت الاسلام محمد ذوالفقاری»، نماینده جامعة المصطفی در کنگو اعلام کرد: نام دانشگاه المصطفی در کنگو که پیش از این با عنوان «دانشگاه یونیکو» نامیده می­ شد، با اخذ مجوز از وزارت علوم کنگو، به «جامعة المصطفی العالمیه» تغییر یافت.

بنابر اعلام رسمی جامعة المصطفی، وی ابراز داشت: پس از دو سال تلاش برای تغییر نام دانشگاه یونیکو و تثبیت نام جامعه المصطفی العالمیه در کنگو، موفق شدیم موافقت وزارت علوم کنگو را با تغییر نام دانشگاه از unico  به جامعه المصطفی العالمیه در کنگو اخذ کنیم.

ذوالفقاری افزود: پیش از این نمایندگی کنگو به نام جامعة المصطفی شناخته نمی‌شد و در نامه های رسمی و غیر رسمی با نام یونیکو خطاب قرار داده می­ شد.

نماینده المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته پیداست که این موفقیت مرهون تلاش­های مخلصانه برادر عزیز حجت الاسلام سید مهدی حسینی مدیر سابق جامعه در کنگو و پیگیری­ های مستمر توسط همکارانم در نمایندگی کنگو می­ باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha