دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ مانوئل گالیانی، محقق اسپانیایی که برای پژوهش به ایران سفر کرده بود معتقد است "راهیان نور بستری برای بین المللی شدن گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) می باشد".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، سردار سلیمانی، رئیس سازمان راهیان نور و اردویی کل سپاه پاسداران، ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان شهدا و راهیان نور، در تبریز، گفت: دفاع مقدس سیمای زمینی آیات الهی و تجلی گاه حقانیت نظام است و معتبرترین قطعه تاریخ و گنج تمام نشدنی می باشد.

وی با اشاره به این که راهیان نور مهمترین انتقال این گنج به نسل های بعدی و نقطه عطف جنگ نرم محسوب می شود، ادامه داد: روحیه استکبار ستیزی، ذوب در ولایت و عاشورای زمان ما، در دوران دفاع مقدس رخ داد.

رئیس سازمان راهیان نور و اردویی کل سپاه، راهیان نور را پاتکی برای جلوگیری از توطئه های دشمن دانسته و اظهار کرد: راهیان نور، امروز فراملی شده و دشمن این حرکت را با هدف خدشه دار کردن تفکر اصیل امام(ره) و انقلاب و دفاع مقدس رصد می کند.

سردار سلیمانی از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از عراق برای اولین بار خبر داد و گفت: پدر یکی از دانشجویان کسی بود که در جنگ ایران و عراق کشته شده بود! همچنین امسال برای اولین بار دانشجویان لبنانی، مشاهیر و پژوهشگران دنیا و... زائر راهیان نور بودند.

وی افزود: مانوئل گالیانی، محقق اسپانیایی برای پژوهش به ایران سفر کرده بود و کتابی با این محور هم نوشت، او معتقد است "راهیان نور بستری برای بین المللی شدن گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) می باشد". این محقق اسپانیایی می گفت "من اگر از مناطق جنگی ایران بازدید نکرده بودم و با عملیات های پر از هوش ایرانی ها آشنا نبودم، جنگ سوریه برای من پر از ابهام بود".

سلیمانی بیان کرد: مانوئل می گفت "اگر ایران این تجربه را نداشت، هیچ یک از اتفاقات و بیداری ملت ها رخ نمی داد".

وی در پایان خاطرنشان کرد: حرکت عظیم راهیان نور در آذربایجان شرقی افتخار بزرگی برای نظام و انقلاب می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha