شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
15

حوزه/ مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، جزئیات برنامه های سفر 6 روزه این مرجع تقلید به استان یزد را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این که حضرت آیت الله نوری همدانی، به علت نقص فنی هواپیما و تاخیر در پرواز، شب گذشته با استقبال گرم نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی، علما و روحانیت و جمع کثیری از مردم وارد یزد شدند.

وی با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و برخی مسئولین، حضرت آیت الله نوری را در این سفر همراهی می کنند، افزود:  معظم له در اولین برنامه خود، امروز با علما، روحانیون، اساتید و فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی استان یزد، دیدار خواهند کرد.

مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر سخنرانی معظم له و عمامه گذاری جمعی از طلاب، مسئولین حوزوی، گزارشی از وضعیت حوزه های استان را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس به دیدار مردمی و عمومی حضرت آیت الله نوری همدانی اشاره کرد و افزود: این دیدار جمعه، 11 اردیبهشت، بعد از نماز مغرب و عشاء، در امامزاده سید جعفر محمد(ع) به همراه اقامه نماز جماعت به امامت معظم له برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد پر و خیر برکت امیرالمومنین علی(ع) بنا بر دعوت علما و مردم شهرستان بافق، معظم له سفری را به این شهر خواهند داشت، بعد از اقامه نمازمغرب و عشاء، در امامزاده عبدالله(ع)، با مردم این شهر دیدار خواهند کرد.

مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: این مرجع تقلید در ادامه سفر خود به استان، صبح روز یکشنبه، 13 اردیبهشت ماه، با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مدیران استان و فرماندهان نیروهای مسلح، دیدار و گفت وگو خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، دیدار با نخبگان، فرهنگیان و دانشگاهیان را آخرین برنامه حضرت آیت الله نوری همدانی به استان یزد اعلام کرد و گفت: این دیدار روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و معظم له عصر این روز یزد را به سوی شهر مقدس قم ترک خواهند کرد.

انتهای پیام 3/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد ابکار IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام علیکم با ارزوی سلامتی لطفا جواب فرمایید . چنانچه کسی زمینی را برای ساخت جاده اختصاص دهد و ان جاده را به مردم واگذار نماید بعد از گذشت ده سال میتوانند مجددا ان جاده را به خود برگرداند و به زمین خود متصل نماید .