شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در گذشته برای نشر علوم دینی و کتاب‌های حوزه مشکلات زیادی وجود داشت، تصریح کرد: امروز با توجه به پیشرفت فضای مجازی این فرصت ایجاد شده که در زمینه نشر علوم دینی نیز موفق تر و بهتر عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمود واعظی عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا محتوای دینی فضای مجازی را از طریق قم ارتقا دهیم، اظهار داشت: همچنین به تولید محتوای دینی اهتمام خواهیم داشت تا به نشر آن در ایران و جهان بپردازیم.

وی با بیان اینکه در گذشته برای نشر علوم دینی و کتاب های حوزه مشکلات زیادی وجود داشت، تصریح کرد: امروز با توجه به پیشرفت فضای مجازی این فرصت ایجاد شده است که در زمینه نشر علوم دینی نیز موفق تر و بهتر عمل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: هجمه وهابیت را می توان از طریق فضای مجازی خنثی کرد.

واعظی افزود: جوانان به دنبال حقایقی دینی هستند که اگر محتوای دینی را از حوزه علمیه به داخل و خارج از کشور نشر دهیم، به موفقیت دست یافته ایم و در این راستا موسسات بسیاری فعالیت دارند.

وی با بیان این که پهنای باند اینترنت دوبرابر شده، گفت: تلاش می کنیم پهنای باند را به چهار برابر برسانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: دولت و اقشار مختلف جامعه دغدغه هایی در خصوص فضای مجازی دارند که می خواهیم با استفاده از نصایح علما به رفع آن ها بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha