یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که هم اکنون ما در میدان نبرد قرار داریم، گفت: در میدان نبرد امروز اگر چشم ها باز بوده و از ولایت فقیه تبعیت نماییم یقین داشته باشید که پیروزی نهایی با ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، در همایش همدلی و همزبانی که با حضور طلاب، دانشجویان، اساتید و کارشناسان فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، با بیان این که در برهه کنونی میدان نبرد، مرز و محدوده ندارد، اظهار داشت: امروز یمن،،سوریه و عراق شاهد جنگ و تجاوز دشمنان هستند.

وی با بیان این که هم اکنون ما در میدان نبرد قرار داریم، گفت: اینجا میدان نبرد مستقیم با دشمن است، اگر چشم ها باز باشد و از ولایت فقیه تبعیت نماییم، یقین داشته باشید که پیروزی نهایی با ما خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به پیچدگی میدان جنگ و با بیان این که نیروهای تکفیری را سربازانی از کشورهای مختلف تشکیل می دهند،  اظهار داشت: اگر رزمنده ای سلاح بصیرت و امام شناسی را در دست نداشته باشد شکست خواهد خورد.

وی با بیان این که امروز عده ای مواضع انقلابی را به تمسخر می گیرند و انرژی هسته ای را سبب عقب ماندگی کشور می دانند، گفت: جوان نباید تنها به فکر داشتن کارت فعال و عنوان بسیجی باشد، بلکه باید چشم ها را باز کرد و در مسیر ولایت حرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به وعده قرآن مبنی بر این که همگان در این دنیا مورد آزمایش قرار می گیرند، گفت: هر شهید پیامی را برای ما بازگو می کند و آن پیام این است که بدانیم خداوند آن ها را مورد آزمایش قرار داد و توانستند از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون آیند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که رزمندگان اسلام هرگز در برابر مشکلات از جمله کمبود ها و تحریم ها کمر خم نخواهند کرد، گفت: هادی کجباف از شهدای مدافع حرم در  سخنانی قبل از شهادتش گفته بود «اگر جسدم در سوریه بماند و این به نفع اسلام باشد، بماند بهتر است.»

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه تصریح کرد: تکفیری ها با نام اسلام در حال حاضر پشت به رژیم جعلی صهیونیست و روبروی رزمندگان اسلام در حال جنگ هستند.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که انسان باید به درون خود نگاه کند و ببیند تا چه میزان مطیع ولی فقیه زمان است، اظهار داشت: امروز نبرد در میدان معرفت شناسی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی توکل بر خدا رارمز پیروزی در سختی ها و نبردها برشمرد و افزود: پیروزی در جنگ به تعداد سرباز و نیرو نیست، بلکه به همت و اراده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که سخنان امام خمینی(ره) در گذشته، در حال حاضر در حال تحقق است، گفت: جوانان یمنی راه خود را پیدا کرده اند و پیروزی های بزرگ تر در راه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha