دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: هدف دشمنان از لشکر کشی عربستان به یمن این است که اسرائیل و آمریکا در حاشیه امن قرار بگیرند؛ زیرا با برادر کشی مسلمانان دیگر فضایی برای جنگ با اسراییل و ابرقدرت ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید  ظهر امروز در دیدار با جمعی کارمندان سپاه انصار و وزارت دفاع، گفتند: جنگ بین حق و باطل یک جنگ همیشگی است و مستکبران و طرفداران باطل هیچگاه آرامش اهل ایمان را نمی پذیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: طرفداران نظام سلطه بیماری خود بزرگ‌بینی و زیاد خواهی دارند و به همین خاطر وجود انقلاب اسلامی و آزادی خواهان مانع آنهاست و به همین دلیل به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.

این مرجع تقلید گفتند: مستکبران در طول تاریخ همیشه با انبیا و اولیا در تضاد بودند و در مقابل آنها خضوع نداشتند و حتی خود را بزرگتر از آنها می دیدند و به همین دلیل است که این جنگ را ادامه دادند.

ایشان بیان کردند: پیامبراکرم (ص) چندین جنگ با غربی‌ها داشت ندکه یکی از مهم‌ترین این جنگ‌ها جنگ تبوک است؛ قطعا این جنگ همشگی بوده است و امروز نیز غربیان نمی خواهند اسلامی وجود داشته باشد؛ البته مشکل آنها با اسلام اصیل است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با ذکر این مطلب که دشمنان سعی کرده اند که از مسلمانان برای از بین بردن اسلام استفاده کنند اظهارکردند: دشمنان در برنامه جدید خود عربستان را به جان یمن انداختند؛ چنانچه در همین سالها داعش را به جان دیگران انداختند.

ایشان گفتند: هدف آنها این است که اسرائیل و آمریکا در حاشیه امن قرار بگیرند زیرا با برادر کشی مسلمانان دیگر فضایی برای جنگ با اسراییل و ابرقدرت ها وجود نخواهد داشت.

این مرجع تقلید اظهارکردند: انقلاب اسلامی در ایران که با حمایت و پیروی مردم از سخنان امام خمینی (ره) به پیروزی رسید باعث انقلاب درونی در امت های اسلامی شد.

معظم له افزودند: امروز خاندان آل سعود 10 هزار نفر را برای محافظت از خود استخدام کرده است؛ آنها برای ادامه کار خود وهابیت را تقویت می کنند و فتاوای عجیب صادر می کنند و به مدد پول و سرمایه نوکری آمریکا چند صباحی را می گذرانند ولی این شرایط باقی نخواهد ماند.

این مرجع تقلید بیان کردند: در این زمانه بیش از هر روز دیگری، نیازمند وحدت بین آحاد مسلمانان هستیم؛ باید همه مسلمانان متحد شوند و از توان خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: وقتی دشمنان و مستکبران از هر وسیله ای برای تجهیز خود استفاده می کنند ما هم باید از نظر روحی و اقتصادی و ... تجهیزات خود را آماده کنیم و در مقابل همه توطئه های آنها هوشیار باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha