پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 350072
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
نجمی پور خراسان جنوبی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سرایان تنها راه آسیب زدن به ملت ها را ایجاد اختلاف و تفرقه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مردم و مسئولان باید بدانند که وحدت یک تکلیف سیاسی و دینی است.

حجت الاسلام نجمی پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره با تاکید بر اهمیت وحدت در عصر کنونی و به خصوص  در داخل کشور اظهارداشت: هیچ کس حق هیچگونه تفرقه افکنی در جامعه را ندارد و همه باید با پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای حفظ وحدت و اتحاد تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید با رفتار خود بهانه به دست دشمن دهیم اظهار داشت: اگرمسلمانان با یکدیگر وحدت داشته باشند قطعا دشمنان نمی توانند در صدد ضربه زدن به مسلمین گام بردارند.

امام جمعه شهرستان سرایان بیان داشت: امروزآمریکا و اسرائیل با حمایت از گروه های تکفیری و مسلمان کشی به فکر ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و باید در این زمینه با بصیرت کافی و لازم عمل کرده و با دانش، استدلال ومنطق از اعتقادات خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مذهب شیعه و اهل سنت در خیلی از مباحث با هم مشترکاتی دارند بیان داشت: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی ملتی را به پیروزی و موفقیت نرسانده و جز شکست نتیجه ای در بر نخواهد داشت .

امام جمعه شهرستان سرایان تنها راه آسیب زدن به ملت ها را ایجاد اختلاف و تفرقه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مردم و مسئولان باید بدانند که وحدت یک تکلیف سیاسی و دینی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha