شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 350147
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
حجت الاسلام محمد باقر عبادی - نماینده بیرجند

حوزه/ تنها راه مقابله با نقشه ها و توطئه های دشمنان اتحاد و یکدلی در بین مذاهب اسلامی است که این خود می‌تواند نقطه قوتی برای اسلام و نقطه ضعفی برای استکبار جهانی باشد.

حجت الاسلام عبادی نماینده مردم شهرستان های بیرجند،خوسف و درمیان، در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با تاکید بر اهمیت وحدت در جامعه فعلی گفت:یکی از کارهای بزرگی که همه پیامبران به خصوص پیامبر خاتم پیگیری می کردند ایجاد وحدت و همدلی در جامعه بود.

وی با تأکید بر اینکه وحدت یک ضرورت و مسئله مقطعی نیست بلکه وظیفه ای شرعی است بیان داشت: خداوند در قرآن کریم خطاب به مسلمانان می‌فرماید، اگر شما دچار تفرقه و اختلاف شوید، نصرت الهی نخواهید داشت و دشمنان بر شما چیره و مسلط می‌شوند.

این نماینده  مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:تنها راه مقابله با نقشه ها و توطئه های دشمنان اتحاد و یک‌دلی در بین مذاهب اسلامی است که این خود می‌تواند نقطه قوتی برای اسلام و نقطه ضعفی برای استکبار جهانی باشد.

وی، سیاست استعمار را تفرقه اندازی و نابودی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی امروز با تشکیل گروهک‌های تروریستی داعش، القاعده، الشباب در آفریقا و سایر گروهک‌های تکفیری بر ضد مسلمانان توطئه چینی می‌کند.

حجت الاسلام عبادی به تحولات اخیر در یمن، سوریه، لبنان و عراق هم اشاره کرد و افزود: آمریکا و رژیم اسرائیل به دنبال منافع خود در منطقه هستند و به هر کشوری که بر سر راهشان قرار گیرد، حمله می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha