یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عرفان

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: پول های خادم الحرمین فقط صرف نسل کشی ها، جنایت و حرکت های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان سه شنبه شب در جمع نمازگزاران و مجاوران این مسجد مقدس اظهارداشت: متاسفانه امروز عربستان سعودی دست خود را به خون کودکان و زنان بی گناه و بی دفاع آلوده کرده است و این اقدام سالها با حمایت های مالی دنبال می شد و امروز خود به صورت مستقیم وارد نسل کشی و کشتار مسلمانان شده است.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: عربستان در یمن به نسل‌کشی وسیع و جنایت بی‌سابقه روی‌ آورده و صدها نفر از زن مرد و کودک قربانی این خباثت و جنایت شدند.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتماد مردم به افرادی که مدعی خادم الحرمین هستند، از بین رفت چون خون از مشت آنها می‌چکد.

حجت الاسلام  والمسلمین عرفان ادامه داد: ظهورو ترویج افکار وهابیت، حمایت از جنایت های القاعده و گروه های تکفیری مهمترین دست آوردهای سالهای حکومت آل سعود بوده است که آثار آن را می توان در جنایت های سوریه، عراق و یمن به خوبی مشاهده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مباحث اخلاقی اشاره کرد و گفت: « رقت قلب»، « ترحم»، « خوف از پروردگار» غنیمت ارزشمندی است که نصیب هرکسی نمی شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام افزود: حضرت فرمودند؛ بدبخت ترین انسانها کسانی هستند که به قساوت قلب رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین  عرفان تصریح کرد: قساوت یکی از پیامدهای قدرت است که می تواند مالی و سیاسی باشد و امروز نمونه های بارز آن به چشم می خورد از جمله عربستان سعودی که این قساوت را رد کرد و به مرحله جلاّدی رسیده است.

انتهای پیام

313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha