دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه خواهران

ساختمان ستادی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان، شنبه دوم خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افتتاح می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در گفتگو با  خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت: ساختمان ستادی و اداری مدیریت حوزه علمیه این استان خواهران در دو طبقه با مساحت 571متر مربع  به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام سید نواب حسنی افزود: همچنین در این روز ساختمان مدرسه علمیه بنت الرسول شهرستان الشتر نیز در زمینی به مساحت 550متر مربع در دو طبقه  به بهره برداری می رسد و خواهران طلبه این شهرستان از فضای مطلوب تحصیلی بهره مند خواهند شد.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، دیدار با طلاب خرم آباد در مدرسه علمیه معصومیه(س) این شهرستان ،جلسه با مدیران مدارس علمیه استان و همچنین دیدار با مدیران و موسسان مدارس علمیه استان لرستان را از دیگر برنامه های سفر حجت السالام و المسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران به استان لرستان برشمرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: امیدواریم سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و این دیدار ها باعث ارتقاء کمی و کیفی سطح آموزش در مدراس علمیه خواهران استان گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha