سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماهواره

امروزه رسانه های غرب به صورت یک طرفه مشغول ترویج و اشاعه فرهنگ نادرست و مسموم هستند و برای تخریب فرهنگ خدا محوری و چهره ناب اسلام ناب محمدی با برنامه ریزی های بلند مدت و هزینه های میلیاردی مرتکب هر عملی می گردند .

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام شیرزاد در خصوص اهمیت فضاهای مجازی و رسانه های جمعی  در بین طلاب مدرسه علمیه مهدویه رشت، گفت:رسانه های جمعی و فضاهای مجازی نقشی اساسی در زندگی کنونی افراد جامعه ایفا می کند و نقش فضاهای مجازی به حدی است که اگر خللی  درآن ایجاد شود مردم آن جامعه احساس  خسارت جبران ناپذیری در پیشرفت و تعالی علمی  خود خواهندکرد .

مدیر مدرسه علمیه مهدویه افزود : فضاهای مجازی  به عنوان  عامل اصلی ارتباطات  در میان مردم جامعه تبدیل شده است و این رابطه جایگزین ارتباط مستقیم میان انسانها شده که باعث دور شدن انسانها از یکدیگر که نشانه اصلی وحدت است ؛می گردد.

وی تصریح کرد : متاسفانه  امروزه رسانه های غرب به صورت یک طرفه مشغول ترویج و اشاعه فرهنگ نادرست و مسموم هستند و برای تخریب فرهنگ خدا محوری  و چهره ناب اسلام ناب محمدی  با برنامه ریزی های بلند مدت  و هزینه های میلیاردی  مرتکب هر عملی می گردند 

وی افزود : با توجه با اینکه رسانه های جمعی از پتانسیل همه گیری و فراگیری در جهان برخوردار می باشند از همین رو ظرفیت و فرصت  بسیار خوبی برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام در اختیار روحانیون قرار گرفته است .

این فعال عرصه مجازی، خاطرنشان ساخت : ارتقای سطح کیفی علمی  در تمامی سطوح تهذیبی ،معرفتی ،علوم روز و...  در بین طلاب مدارس علمیه از مهمترین وظایف حوزه های علمیه می باشد تا با این روش بتوان در مقابل فشارهای فرهنگی غرب ایستادگی و فرهنگ اسلام ناب محمدی را گسترش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha