شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شبکه اجتماعی

حوزه/گفتمان های حوزوی با عنوان شبکه های اجتماعی، آسیب ها و راهکارها در سطح استان خراسان رضوی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: گفتمان های حوزوی با موضوع شبکه های اجتماعی، آسیب ها و راه کارها در دانشگاه ها و مدارس حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار می گردد.

ابراهیمی افزود: این دوره از گفتمان ها توسط روح الله مومن نسب معاون فناوری اطلاعات و رسانه های نوین مرکز مجازی بسیج، در مشهد، گناباد، سبزوار و نیشابور برگزار می شود.

وی شناساندن آسیب های فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و هشدار به جوانان نسبت به آثار و آسیب های فرهنگی - اجتماعی این نرم افزارها و ارائه راه کارهای مناسب در راستای استفاده بهینه از نرم افزارها و شبکه های اجتماعی داخلی را از جمله اهداف برگزاری این گفتمان ها دانست.

کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شناخت فضای مجازی و دانش استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی را ضروری دانست و افزود: آسیب هایی که امروز از استفاده نادرست جامعه به افراد خصوصاً جوانان وارد شده، ارتباطات فردی، خانوادگی و اجتماعی را در معرض تهدید و آسیب جدی قرار داده. لذا لازم است نهادها و سازمان های مرتبط، در این خصوص اطلاع رسانی و آموزش های لازم را به جوانان، نوجوانان و جامعه مخاطب ارائه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha