دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسینی پناه

حوزه/ مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: شبکه اجتماعی مشاوران این نهاد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه گفت: این شبکه با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات میان مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

وی تسهیل ارائه خدمات به مشاوران، اجرای دوره‌های ارتقای علمی آنان و تسهیل اطلاع‌رسانی را از دیگر اهداف راه‌اندازی شبکه اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران دانست.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال فراخوان ثبت نام مشاوران در سامانه مشاوران حوزه‌های علمیه، ثبت نام انجام شده و مرحله تایید آنان از طریق واحدهای حوزوی سراسر کشور به انجام رسیده است، یادآور شد: با تکمیل اطلاعات از قبیل توانمندی‌ها و دوره‌های گذرانده‌شده از سوی مشاوران و تایید نهایی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مشاوران وارد شبکه اجتماعی می‌شوند.

وی پیش‌بینی کرد حدود 400 نفر از بانوان مشغول به خدمت در واحدهای حوزوی، با تایید نهایی این شبکه را فعال کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه با بیان اینکه شبکه فعلا در بستر اینترانت فعال است، گفت: با راه‌اندازی رسمی این شبکه، کاربران از طریق اینترنت می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش مشاوران در واحدهای آموزشی تربیتی خواهران، اضافه کرد: مشاوران در راستای کمک به حل مسائل خانوادگی و شخصی و ارائه راهنمایی‌های رفتاری طلاب به فعالیت می‌پردازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha