یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عظیمی زاده شهردار یزد

شهردار یزد گفت : درصدد ایجاد شبکه اجتماعی با روحانیون هستیم، چرا که این قشر فرهیخته با مردم در ارتباط تنگاتگ بوده و مردم رهنمودها، برنامه هاو مشکلات خود را با آنها در میان می گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه»، از یزد،  محمد رضا عظیمی زاده، ظهر امروز با حضور در بین اساتید و طلاب یزدی در سالن اجتماعات حوزه علمیه استان یزد به سئوالات آنان در خصوص مسائل مختلف شهری پاسخ داد.

شهردار در این جلسه اظهارداشت: اولویت در سال جاری را طبق برنامه ای که به شورای شهر داده ام بر اساس امنیت در استان یزد قرار داده ایم، زیرا جامعه ای آرمانی است که شهروندان آن احساس امنیت روحی و روانی و جانی کنند.

مهندس محمدر ضا عظیمی زاده،  با اشاره به اینکه در شهرداری یزد غالب فعالیت خود را بر اساس انسان محوری قرار داده ایم گفت: مدیری امروز در عرصه مدیریتی خود موفق است که فعالیت هایش بر اساس اخلاق و انسان محوری باشد.

 توجه ویژه به امور فرهنگی

وی با اشاره به اینکه شهرداری موفق است که فعالیت های فرهنگی را در اولویت خود قرار دهد نه اینکه مثل گذشته محدود به فعالیت های صرف عمرانی و خدماتی شود، گفت: فعالیت شهرداری همیشه در چشم بوده و اگر نقصی داشته باشد نمایان است اما ادارات دیگر اگر نقصی داشته باشند به چشم نمی آید.

عظیمی زاده گفت: از منبری ها در خواست دارم که مطالبه آن ها در صحبت هایشان از دستگاه ها بر اساس فعالیت انسان محوری آن اداره باشد زیرا در بسیاری از دستگاه ها طرح ها و قوانین آن ها انسان و فرد را ملاک قرار نداده است که بی شک این نوع فعالیت ها محکوم به شکست یا شبه شکست خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یزد را به دارالعباده و دارالعلم می شناسند درصددیم با نصب نمادها و المان ها و تبلیغات گسترده این حس را به افرادیکه وارد شهر یزد می شوند انتقال دهیم که در این زمینه با توجه به بزاعت خود در حال کار کردن هستیم.

ایجاد شبکه اجتماعی از روحانیون به منظور ارتباط تنگاتگ با حوزه

وی خطاب به روحانیون در جلسه گفت: درصدد ایجاد شبکه های مختلف اجتماعی با نهادها  سازمان های مختلف هستیم که یکی از این شبکه ها شبکه روحانیت است تا با توجه به اینکه با مردم در ارتباط تنگاتگ هستید و آن ها به شما اعتماد دارند رهنمودها و برنامه های خود و مشکلاتی که مردم با شما در میان می گذارند را به ما منتقل کنید تا با راهنمایی و هدایت گری شما بتوانیم موفق تر باشیم و طرح ها و برنامه های مربوطه را جامعه عمل بپوشانیم.

عظیمی زاده گفت: به منظور پیاده سازی شبکه اجتماعی روحانیون به منظور ارتباط تنگاتگ شهرداری و روحانیون، ما حاضر هستیم هفته ای یا دوهفته یک بار یا حداکثر ماهی یک جلسه با یکدیگر داشته باشیم تا مسائلی که می بایست در شهر اجرا شود را به ما تذکر دهید و از طرف دیگر ما هم جلوی اقداماتی که به نظر شما روحانیون درست نیست و در سطح شهر در حال اجرا است را  بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha