یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
1

حوزه/ مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از تربیت 35 هزار قرآن آموز خواهر و برادر در مدت فعالیت این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مشرف درباره فعالیت های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع)گفت: این مرکز به همت  تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) از بهمن ماه 1389 شروع به کار کرد.

وی افزود: فعالیت های این مرکز در دو بخش آموزش حضوری و غیر حضوری انجام می شود که در بخش آموزش حضوری دوره های آموزشی و کلاس ها ویژه خواهران در نوبت صبح از ساعت 7 الی 16 و برادران 16 الی 22 برگزار می شود.

حجت الاسلام مشرف مخاطبان این مرکز را شامل تمامی گروه های سنی معرفی و بیان  کرد: کودکان اول ابتدایی تا سنین نوجوان، جوانان، بزرگسالان و افراد مسن می توانند در دوره های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری در مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر افزود: در بخش آموزش حضوری، تا کنون 35 هزار نفر از آموزش های مرکز بهره مند شده‌اند البته برخی از دانش آموختگان در کلاس های مختلفی شرکت داشته اند.

حجت الاسلام مشرف با بیان این که از میان این افراد، 16 هزار نفر را برادران و 18 هزار نفر را خواهران تشکیل داده اند، ادامه داد: در حال حاضر 1400 نفر برادر و 2500 خواهر قرآن آموز در حال آموزش قرآن و همچنین معارف قرآن و عترت در مرکز

قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) هستند.

وی در پایان افزود: روزانه از ساعت 7 الی 22، 155 کلاس برای برادران و 230 کلاس برای خواهران در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) تشکیل می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha