پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 351679
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
1233

حوزه/ هفتاد و سومین شماره از ماهنامۀ قرآنی «نسیم وحی» از سوی جامعۀ القرآن الکریم، با محوریت مباحث قرآنی منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، این شماره در 10 بخش اصلی با زیر مجموعه های متنوع و جذاب ارائه شده است.

«اُسوه»، «تبیان»، «کرام»، «رشد»، «مشکات»، «طوبی»، «ذکری»، «بینات»، «خبر» و «بخش کودک» از بخش های اصلی نشریه می باشد.

برخی از عناوین ماهنامه شامل: «رهنمود»، «با عالمان وارسته»، «میثاق، جریانی مافوق تاریخ»، تفسیر آیات در آینه روایات»، «قدر امکانات و نعمت ها را بدانیم»، «ماجراهای من و خدا»، «سلوک باران»، «مشق و سرمشق» و «پوشش، مد و آراستگی در اسلام» می باشد.

در قسمتی از عنوان «کوه صبر باش» می خوانیم: بداخلاقی و بدزبانی از صفاتی است که بعضی افراد به آن مبتلا هستند. این صفت می تواند بسیاری از خوبی ها را از بین برده، دوستی ها را به دشمنی تبدیل نماید؛ اما اگر کسی بتواند در مقابل بداخلاقی زندگی خودش و خانواده اش را حفظ کند، پاداش بزرگی از سوی خدا دریافت می کند. به هر حال امکان دارد مرد در بیرون از خانه با انواع شکلات مواجه شده و وقتی به خانه می آید، نیاز به استراحت داشته باشد.در این شرائط زن باید با او مدارا کرده و اگر برخورد ناخوشایندی هم دید، صبور باشد..... از سویی دیگر گاهی اتفاق می افتد که زنی در زندگی بداخلاقی می کند و بنای ناسازگاری می گذارد. در این شرائط اگر شوهر او صبور باشد.....

دیگر عناوین نشریه عبارتند از: «مصاحبه/ محمدرضا پورزرگری»، «با أولیاء/ پرورش قرآنی کودکان»، «چگونه کتاب بنویسم»، «عمل به قرآن»، «تفسیر راهبر»، «وظایف منتظران در عصر غیبت»، «نان و نام برایش مهم نبود»، مشاوره» و..... .

هفتاد و سومین شماره از ماهنامۀ «نسیم وحی» به صاحب امتیازی جامعۀ القرآن الکریم، سید محمد مهدی طباطبایی در 60 صفحه و با قیمت 2500 تومان منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، خیابان صفائیه (شهداء)، کوچه 15، ساختمان مؤسسه جامعۀ القرآن الکریم، ماهنامه نسیم وحی مراجعه کرده و یا با تلفن: 37838170-025 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha