یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خاکشور - کاخک گناباد

یکی از تهاجمات فرهنگی در حال حاظر ترویج تجمل گرایی در جامعه می باشد که در همین راستا روحانیون باید به صورت جدی کار کنند تا جلوی این تهاجم و سنت های غلط در جامعه گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، امام جمعه شهر کاخک گناباد در جمع روحانیون مبلغ این شهرستان، گفت: باید باور کنیم دیگر درگیر جنگی نظامی نیستیم بلکه درگیر جنگ سیاسی و فرهنگی هستیم.

حجت الاسلام  خاکشور افزود : متاسفانه برخی نمی خواهند بفهمند که ما درگیر جنگ هستیم و برخی ها  نیز به روی خود نمی آورند ولی باید باور کنیم که سرسختانه درگیر جنگ با سردمداران نفاق و ظلم هستیم.

این استاد حوزه علمیه گناباد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما درس دیانت و ایمان یاد دادند، خاطر نشان کرد : رهبرمعظم  انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اظهار نگرانی کردند که راه امام (ره)  در صدد تحریف قرار دارند.

 حجت الاسلام خاکشور اظهار داشت: اصول امام (ره) اصول اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام سکولار و اسلام لیبرال است؛ امام (ره)  اعتقاد به صدق وعده الهی داشتندو این را از اصول خود می دانستند.

 امام جمعه شهرکاخک گناباد با بیان اینکه  امام (ره) اعتقاد به اراده مردم  داشت افزود : یکی از تهاجمات فرهنگی در حال حاظر ترویج تجمل گرایی در جامعه  می باشد که در همین راستا روحانیون باید به صورت جدی کار کنند تا جلوی این تهاجم و سنت های غلط در جامعه گرفته شود.

وی مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومان را از خطوط قرمز حضرت امام خمینی (ره) دانست، یادآورشد؛ هدف خطری  که رهبری در سالگرد امام خمینی (ره) آن را گوش زد کردند این است که دشمنان اسلام می خواهند چهره اسلام ناب را مخدوش کنند چون امام(ع) منادی و احیا گر اسلام ناب هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha