جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام پورمحمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی تصریح کرد: منافقان بدانند هر کسی که با خدعه و نیرنگ بخواهد به امام پاکی ها حضرت امام خمینی(ره) ضربه بزند، سرنوشتش رسوایی، سقوط و نابودی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه های عرصه خدمت خالصانه بودند، گفت: جامعه شهید پرور جامعه ای است که آرمان شهدا در آن حیات بخش و جاودانه است و مردم پیرو آرمان ها و ارزش های ناب اخلاقی اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه راه شهیدان رجایی و باهنر زنده و پویا است، تصریح کرد: ملتی که با فرهنگ شهادت خوگرفته، پی در پی قله های سرافرازی و سعادت را فتح می نماید.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه شهدا راه عظمت، طهارت و قدسی را می پیمانند، خاطر نشان کرد: در مقابل، منافقان رسوایی و نفرت خدا و مردم را با دست خویش برای خود رقم زده اند و این تقابل بین شهادت و نفاق همان تقابل بین جبهه حق و باطل است.

منافقین زیر سایه نکبت استکبار و صهیونیسم زندگی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه منافقان قریب به ۳۸ سال است که با خیانت، جنایت و ترور زیر سایه نکبت استکبار و صهیونیسم زندگی می کنند، بیان داشت: منافقان جنایتکار اجیر شده استکبار هستند و هر روز با خلق نقشه ای نو، درصدد ضربه زدن به کیان اسلام و انقلاب هستند.

وی، پیوند خوردن با دشمن خبیث بعث و جاسوسی علیه ملت را از جمله اعمال ننگین منافقان در دوران جنگ تحمیلی برشمرد و اظهار داشت: زندگی کردن در زیر سایه خبیث ترین دشمنان اسلام و انقلاب، دشمنی با اسلام است و با بصیرت و هوشیاری سربازان دلیر این مرزوبوم نقشه های شوم منافقین راه به جایی نمی برد و خنثی می شود.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه شدت خباثت منافقان به حدی است که با طرح نقشه مرگ فرمانده خود سعی دارند به اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی نیز ضربه بزنند، تصریح کرد: منافقان بدانند هر کسی که با خدعه و نیرنگ بخواهد به امام پاکی ها حضرت امام خمینی(ره) ضربه بزند، سرنوشتش رسوایی، سقوط و نابودی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه امروز عربستان نیز هم پیمان منافقان شده است، افزود: امروز شاهدیم که  دبیر کل سازمان ملل متحد، اسم عربستانی که در قساوت و آدم کشی ملت های مظلوم معروف است را از لیست ملت های کودک کش خارج کرده و اینها همه همدستی این کوردلان تروریسم را به جهانیان نشان می دهد.

ملت تا آخر پای انقلاب ایستاده است

وی با بیان اینکه ملت شیعه و انقلابی ایران اسلامی تا آخرین قطره خون پای آرمان ها و ارزش های والای اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: نهال انقلاب اسلامی با آبیاری خون شهدا و دلسوزان نظام به درختی تنومند تبدیل شده است که امروز کانون بیداری اسلامی در جهان است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه خدامحوری سرلوحه تمام فعالیت های خادمان ملت است، خاطر نشان کرد: شهدا در جدال حق و باطل، ارزش های اخلاقی را در جامعه تثبیت کردند و امروز وظیفه ما پاسداری از این دستاوردها در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه نشاط، پویایی و تحرک اقتصادی در جامعه در زمینه های گوناگون راه رشد و توسعه را در مناطق مختلف ایران اسلامی هموار کرده است، افزود: با تلاش و پیگیری دلسوزان و خادمان نظام هم اکنون استان لرستان نیز در حال پیشرفت و توسعه اقتصادی و فرهنگی روزافزون است که امید می رود با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای گوناگون در بخش های گوناگون، بتوانیم در جهت رفع مشکل بیکاری و تامین مطالبات مردمی قدم برداریم.

نقد غیر منصفانه، خیانت است

وی در پایان با اشاره به اینکه نقد سازنده و منصفانه از عملکرد دولت، موجبات پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را رقم می زند، تصریح کرد: نقد غیرمنصفانه به تعبیری خیانت در بیان حق محسوب می شود و درپیشگاه پروردگار باید مراقب اعمال، رفتار و کردار خود باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha