دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری

حوزه / نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز ارتقای امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشم نیازی  امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت اجتماعی نقش چشمگیر و بی بدلیلی دارد افزود: کارکنان خدوم این نیرو با تلاش شبانه روزی خود در حوزه های مختلف امنیت، آسایش و آرامش را به مردم هدیه می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز امر به معروف و نهی از منکر و پیاده نمودن این مقوله در جامعه باید بصورت جدی نهادینه شود تصریح کرد: گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب ارتقای سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه خواهد شد و از بسیاری از معضلات و ناهنجاریهای خانوادگی و اجتماعی پیشگیری می کند.

نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان در جهت تضعیف عقاید دینی و اخلاقی در جامعه ما تلاش خود را بکار گرفته، خاطر نشان کرد: برای خنثی نمودن نقشه های فرهنگی و اجتماعی دشمن علیه بنیان خانواده باید تدابیر لازم توسط نهادهای دینی و فرهنگی بکار گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین نیازی با اشاره به اینکه امروز فعالیت خبیثانه دشمن در فضای مجازی نیز تهدیدی فرهنگی علیه جوامع مسلمان و انقلاب اسلامی است، افزود: باید با به کارگیری ظرفیت ها و توان مبلغان و فعالان فرهنگی فعالیت تبلیغی مبلغان در فضاس مجازی نیز شتاب بیشتری گیرد و برای تحقق این امر باید عزمی ملی و همت همه جانبه داشته باشیم.

وی در پایان برنامه ریزی های هدفمند و اثر گذار در حوزه فرهنگی را راه کاری موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: برنامه های دینی و فرهنگی باید هدفمند و با محتوا باشند، به گونه ای که خروجی این برنامه ها در عمل به آموزه های دینی موثر باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha