جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تربیت اسلامی

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغان و مربیان پرورشی تلاش کنند تا جوّ حاکم بر مدارس دستخوش فضای تبلیغ سیاسی نشود، چرا که این روند بر اجرای برنامه های تربیتی اخلاقی تاثیر نامطلوب خواهد گذاشت..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی فرزادی اصل، شامگاه چهارشنبه، در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش(قطب 3 کشور)، در خانه معلم خرم آباد، با اشاره به این که مبلغان نقش موثری در تهذیب اخلاقی دانش آموزان دارند، گفت: مبلغان و مربیان پرورشی تلاش کنند تا جو حاکم بر مدارس دستخوش فضای تبلیغ سیاسی نشود، چرا که این روند بر اجرای برنامه های تربیتی اخلاقی تاثیر نامطلوب خواهد گذاشت.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که مبلغان باید با ارائه الگوهای مناسب دینی و اخلاقی، معنویات و سبک زندگی اسلامی را در بین دانش آموزان ترویج دهند، افزود: برای تحقق این مهم باید برنامه های مدون و هدفمندی در دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش طراحی و تدوین شود.

وی با اشاره به این که برای ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی جامعه باید مشکلات فرهنگی بصورت بنیادی ریشه یابی شود، تصریح کرد: برای ادای حق اسلام و اهل بیت(ع) نیازمند چاره اندیشی در راستای رفع مشکلات فرهنگی هستیم و در این خصوص باید تدابیر لازم اتخاذ گردد.

حجت الاسلام فرزادی اصل در پایان یادآورشد:آمارها و ارائه فعالیت های انجام شده در ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش باید در عمل نیز نمود پیدا کند تا شاهد رشد معنوی و اخلاقی نوجوان و نسل جوان جامعه باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha