دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: در اقتصاد سالم و پویا به معیشت مردم توجه ویژه ای می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم تجلیل از تعاونی گران نمونه استان لرستان، در خرم آباد با اشاره به این که در دین مبین اسلام بر انجام کار گروهی و تعاون و همکاری تاکید ویژه ای شده، گفت: قرآن انسان ها را نسبت به همدیگر به تعاون و نیکی دعوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه رشد فضائل اخلاقی و تربیتی، جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق خواهد داد، تصریح کرد: رشد علم و تکنولوژی همراه با مضامین اخلاقی و دینی می تواند در پیشرفت و توسعه جوامع نقشی بسزایی داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اقتصاد سالم و پویا از دیگر شاخص های پیشرفت و توسعه جوامع محسوب می شود، بیان داشت: در اقتصاد سالم و پویا به معیشت مردم توجه ویژه ای می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که ملت ایران در سایه رهبری و ولایت هوشمندامه آیت الله العظمی خامنه ای، اهداف مترقی خود را دنبال می کند، افزود: نظام اسلامی امروز با تمام توان در جهت تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی قدم برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به تولید داخل و حمایت از تعاونی هاست، افزود: با تلاش و خودکفایی می توان بخشی از اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را تحقق بخشید و زمینه شکوفایی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را هموار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان نظارت بر فعالیت های بخش خصوصی و بکارگیری دانش آموختگان و نیروهای بومی در تعاونی ها را راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در کشور دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha