دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کلاس درس

حوزه / مشاور نماینده ولی فقیه در استان لرستان در کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، گفت:مبلغان و طلاب توانمند برای تبلیغ در مدارس شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید لطف الله حیات الغیب، امروز در همایش دبیران کمیته های قطب ۳ کشوری ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، در خرم آباد، گفت:حوزه و آموزش و پرورش باید با تعامل و همفکری اقدامات زیربنایی و بنیادی برای ارتقاء سطح معرفتی قشر دانش آموز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان امروز به عنوان طلایه داران تبلیغ دین و اندیشه اخلاقی در جامعه معرفی می شوند، تصریح کرد:در این رابطه حوزه باید با تربیت طلابی توانمند و با انگیزه و دارای فن بیان بالا در تربیت دینی اخلاقی دانش آموزان رسالت خود را به نحو مطلوب به انجام برساند.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مبلغان با حضور در بین دانش آموزان باید با رافت و مهربانی در جهت تعمیق باورهای اعتقادی دانش آموزان قدم بردارند تصریح کرد:مبلغان در این زمینه باید بتوانند اندیشه نوجوانان و جوانان را به سبک زندگی ایرانی اسلامی سوق دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب با بیان اینکه حوزه و آموزش و پرورش باید با همکاری های دو جانبه برنامه های آموزشی ویژه سنین خاص دانش آموزان را برای مبلغان داشته باشند خاطر نشان کرد:مبلغان برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) باید روانشناسی شیوه های برخورد با کودکان،نوجوانان و جوانان را در قالب کارگاه های ویژه آموزش ببینند.

وی با بیان این که تربیت اسلامی و تهذیبی رسالت اصلی مبلغان در مدارس است افزود:فعالیت مبلغان باید هدفمند و انقلابی باشد تا خروجی فعالیت مبلغان در گفتار و عمل دانش آموزان نمود پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خاطر نشان کرد: مبلغان و طلاب باید با انگیزه و اخلاص در جهت تبلیغ ،ترویج و نهادینه کردن  مکتب تشیع در بین دانش آموزان قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha