یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه / معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت ۶۴۰ روحانی ملبس در اماکن تبلیغی استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام احمد رضا غلامی، عصر امروز در همایش ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری، در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت:علاوه بر این تعداد روحانی معمم ۷۰۰ خواهر مبلغ نیز در مدارس،مساجد و اماکن تبلیغی استان لرستان به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) مشغول هستند.

وی با اشاره به این که مبلغان نقش به سزایی در تعمیق باورهای اعتقادی دانش آموزان دارند تصریح کرد: برگزاری گفتمان های دینی از برنامه های مهم طلاب و مبلغان در مدارس و آموزشگاه هاست.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مبلغان در ارتقاء بینش دینی و سیاسی قشر جوان جامعه نقشی کلیدی و طلایی دارند، افزود:امید می رود با پیگیری های مسئولان زمینه جذب مبلغان و طلاب توانمند همانند معلمان در آموزش و پرورش نیز فراهم گردد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه از وجود ۵ دبیرستان علوم و معارف اسلامی (صدرا ) در استان خبر داد و یادآور شد: اکثر دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی جذب حوزه علمیه می شوند و در آینده به عنوان مبلغ مشغول تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha