شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد نظری ـ دبیر منطقه ۳ ستاد همکاریها

حوزه / دبیر قطب ۳ کشوری ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از اجرای طرح" بینش مطهر" برای ۱۲ هزار فرهنگی و مربی پرورشی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، آقای نظری، امروز در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش قطب 3 کشوری، در خرم آباد، با مروری بر عملکرد کلی استان های عضو قطب ۳ کشوری گفت :امید می رود با برنامه ریزی های هدفمند این کمیته شاهد ارتقاء دانش دینی و سیاسی قشر دانش آموز کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ایرانی از برنامه های کمیته حوزه و آموزش و پرورش استان فارس است، بیان داشت: کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان فارس با برگزاری دوره های تربیت مشاور،مربی و اجرای طرح های فرهنگی بینش مطهر و برگزاری جشن های تکلیف دانش آموزان در مدارس توانسته است در نهادینه کردن اعتقادات دینی دانش آموزان بخشی از رسالت خود را انجام دهد.

دبیر قطب ۳ کشوری ستاد همکارهای حوزه  و آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه برگزاری نشست های شعائر دینی در برگزاری کارگاه های آسیب شناسی فرقه ها نیز از دیگر برنامه های کمیته مشترک حوزه و آموزش و پرورش این استان است تاکید کرد: اعزام مبلغان برای اجرای برنامه های مناسبتی و مذهبی در طول سال از دیگر برنامه های این ستاد است.

نظری با بیان اینکه مبلغان و مربیان پرورشی باید در جهت تبلیغ و تبیین آموزه های اسلتامی و مکتب تشیع در بین دانش آموزان قدم برداند افزود: مبلغان و مربیان پرورشی در این ستاد باید برنامه های خود را هماهنگ و منسجم برگزار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha