یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کریمی فر - لرستان

حوزه / مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت:با همت مبلغان و مربیان پرورشی می توان در جهت تربیت نیرویی مومن و کارآمد حماسه ای بزرگ را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، گودرز کریمی فر، پیش از ظهر امروز در دومین روز از همایش ستاد همکاری های حوزه  و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری که در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، با بیان اینکه نیمی از ظرفیت آموزش و پرورش باید به تربیت اختصاص یابد افزود:تقویت فرهنگ تربیتی و تربیت فرهنگی بعنوان یک اصل در آموزش و پرورش محسوب می شود و این سیاست همواره در راس برنامه های این نهاد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت علم،معلمی هنر و معلمان هنرمندان جوامع به شمار می آیند تصریح کرد:در مدارس علاوه بر مبلغان و مربیان پرورشی باید کادر علمی آموزشی و سایر معلمان نیز در پرورش دینی و اخلاقی دانش آموزان کوشا باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه معلمان سرآمد و برتر معلمانی هستند که علاوه بر آموزش علم به بصیرت افزایی دینی و اخلاقی دانش آموزان نیز بیافزایند افزود:خود باوری و خود باوری باید دو ویژگی اصلی در دستور کار تربیتی برای نهاد آموزش و پرورش باشد.

کریمی فر با بیان اینکه امروز با حضور و همکاری چشمگیر روحانیت و مبلغان در مدارس اقدامات گسترده ای در تربیت اخلاقی و دینی این قشر صورت می گیرد تصریح کرد:در شهرستان خرم آباد نماینده ولی فقیه در استان لرستان هر هفته با حضور در یکی از مدارس این شهرستان علاوه بر اقامه نماز جماعت در بین دانش آموزان پاسخگوی سئوالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های مختلف  بوده و کلاس درس اخلاق را برای دانش آموزان برگزار می نماید.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه و مبلغان فصل مشترک همکاریهای ستاد حوزه و آموزش و پرورش هستند یادآور شد:همکاری ،همراهی و همیاری ائمه جمعه،مبلغان و مربیان پرورشی می تواند در تربیت نیروی انسانی موحد و انقلابی اثری والا داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه برای اجرای برنامه های ستاد همکاری باید برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بر طبق سند تحول باشد افزود:با همت مبلغان و مربیان پرورشی می توان در جهت تربیت نیرویی مومن و کارآمد حماسه ای بزرگ را رقم زد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha