شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار حجت الاسلام فاضل مدیر موسسه یاسین قم با حجت الاسلام ملکی دبیر ستاد همکاری ها

حوزه/ با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده به دنبال اجرای طرح تبلیغ مستمر در مدارس خاص کشور هستیم که امسال در قم و تهران آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  محمد تقی فاضل در دیدار با مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با بیان این که سال گذشته طرح تبلیغ دانش آموزی مستمر در مدارس خاص را در یکی از مدارس شیراز اجرا کرده ایم، اظهارداشت: با توجه به اینکه ابتدای امر مخالفت هایی شکل گرفت ولی امسال با درخواست سازمان آموزش و پرورش استان فارس در چهار مدرسه دانش آموزی خاص این طرح انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فاضل ادامه داد: طرح تبلیغی مستمر مدارس دانش آموزی خاص به صورت 5 ساله برنامه ریزی شده است که ان شاءالله با پایان این مدت ارزش های دینی و اعتقادی در دانش آموزان هدف نهادینه شده باشد.

وی بیان داشت: با توجه به برگزاری موفق این طرح در استان فارس توانستیم با جلب اعتماد خانواده ها و مسئولین سازمان ضمن توسعه فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در آخر هفته شاهد برپایی کلاس های تبلیغی باشیم که با جذب بهترین ها کار را با موفقیت آغاز و پشت سر گذاشتیم و این اتفاق مهم با حمایت خانواده های دانش آموزان و تماس های ایشان مجدداً در حال تکرار می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: برای سال جاری استان های تهران و قم به عنوان دو استان منتخب سال جاری برگزیده شده اند که امید داریم با مساعدت مسئولین سازمان بتوانیم به بهترین نحو ممکن این طرح تبلیغی ارزشمند را در مدارس خاص نخبگان و تیزهوشان به اجرا درآوریم.

انتهای پیام  313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha