یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه مشترک حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش

حوزه/ جلسه مشترک حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس و معاونین پرورشی ناحیه ۱و۲ در ساختمان این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد؛ جلسه مشترک حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس و معاونین پرورشی ناحیه 1و2 در ساختمان این مرکز برگزار شد.

در این جلسه مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از اهم آنها می توان به اعزام مبلغان دینی به مدارس آموزش و پرورش بصورت مقطعی ، مناسبتی و دائم با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید و ایام ماه محرم تحت عنوان مدارس محمد امین اشاره کرد.

مباحث دیگری همچون زمینه سازی آموزش و پرورش برای حضور موثر گروه های تبلیغی در ایام محرم مخصوصا دهه اول در مدارس که قول مساعد در این رابطه داده شد که زمینه انجام کارهای لازم فراهم شود و قرار بر این شد تا از ناحیه حوزه علمیه یزد جلسه ای با حضور مدیران مدارس برای توجیه در خصوص نحوه  برگزاری این برنامه ها در مدارس برگزار شود.

همکاری بهتر و بیشتر کادر مدارس با مبلغان دینی، اقامه نماز اول وقت در تمام مدارس آموزش و پرورش مخصوصا مدارس امین، برگزاری جلسات ماهانه توسط هر ناحیه با حضور مبلغان دینی و مدیران مدارس برای مطرح شدن مشکلات، پیشنهادات و انتقادات و بررسی آنها از مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha