دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرسه صادقیه خرم آباد

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از تحصیل بیش از ۱۳۰ طلبه و برگزاری المپیادهای علمی در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: با پذیرش جدید طلاب این مدرسه به تعداد ۱۶ نفر، شمار طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به ۱۶۰ نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کلاس های درس این مدرسه از ۱۶ شهریور آغاز خواهد شد، افزود: امسال نیر همچون سال های گذشته با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند تهذیبی و آموزشی در جهت تربیت طلابی مهذب و کارآمد برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان اینکه تمام تمهیدات سخت افزاری و نرم افزاری در دو بخش آموزشی و پژوهشی برای طلاب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:برگزاری کلاس های فوق برنامه،کلاس های جبرانی، المپیادهای علمی، انتشار ویژه نامه های حوزوی و همچنین برگزاری جلسات مستمر انس با قرآن با حضور طلاب از جمله برنامه های پیش بینی شده برای ارتقاء علمی آموزشی و تهذیبی طلاب است.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه امسال نیز با هماهنگی های به عمل آمده با سپاه استان و اجاره استخر شنا و سالن فوتسال، طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد می توانند در رشته ورزشی نورد علاقه خود به تمرین بپردازند خاطر نشان کرد:طلاب با ثبت نام رشته های فوق می توانند به مدت دو روز در هفته به انجام ورزش بپردازند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی در این مدرسه نیز گفت: هفته گذشته ۲۵ نفر از طلاب این مدرسه به اردوی زیارتی قم اعزام شدند که امسال نیز برای تقویت و تجدید روحیه طلاب برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی در دستور کار است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha