شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که امروز ریشه بسیاری از گرفتاری ها، مربوط به فاصله گرفتن از قرآن است، تصریح کرد: با پر کردن این خلاء و انس و تدبر در آیات الهی می توان روز به روز آرامش معنوی را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی، در خرم آباد با اشاره به این که قرآن نجات دهنده بشر و زندگی او در تمام ابعاد است، گفت: انسان در سایه عمل به تعالیم قرآنی می تواند به کمال برسد، چرا که قرآن منبع لایزال الهی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ریشه بسیاری از گرفتاری ها مربوط به فاصله گرفتن از قرآن است، تصریح کرد: با پر کردن این خلاء و انس و تدبر در آیات الهی می توان روز به روز آرامش معنوی را در جامعه نهادینه کرد.

مدیر کل تیلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه الگوگیری از سبک زندگی غربی در جامعه امروز به دلیل فاصله گرفتن از آموزه های قرآنی است، بیان داشت: با تدبر در آیات قرآن و بکارگیری راهکارهای عملی و ارائه الگوهای ناب اسلامی در جامعه می توان به تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی پرداخت.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه برای ترویج برنامه های قرآنی و عمل به آنها باید همتی مضاعف داشته باشیم، افزود: با عزم ملی و جهادی می توان این مهم را در جامعه تحقق بخشید و ریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه خشکاند.

وی با اشاره به این که علماء و بزرگان دین پرورش یافته مکتب قرآنی بوده و هستند، افزود: قرآن همواره چراغ راه هدایت بشر بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان تاکید کرد: برای تربیت افراد سالم و صالح در جامعه باید تاسی به آموزه های قرآنی در راس برنامه های آموزشی قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha