دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پایان نامه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد با اشاره به این که اواخر شهریور کارگاه "روش های پایان نامه نویسی" در این مدرسه برگزار می شود، گفت: در این کارگاه که زیر نظر اساتید پژوهش برگزار خواهد شد طلاب با شیوه های پایان نامه نویسی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی پایان نامه نویسی آشنا خواهند شد.

خانم مهین بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد، از تحصیل بیش از ۶۰ بانوی طلبه در مقطع سطح ۳ حوزه در رشته تفسیر علوم قرآنی در این مدرسه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد نزدیک به ۳۰ نفر برای مهر ماه امسال بصورت حضوری و غیر حضوری پذیرش شده اند، افزود:شروع کلاس های درس این مدرسه ۲۵ شهریور ماه جاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدرسه ۱۰ نفر از مدرسان حوزوی مشغول تدریس علوم حوزوی به طلاب هستند، ادامه داد: مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد از نظر کمبود استاد مشکلی ندارد و طلاب این مدرسه سال تحصیلی جدید را با برنامه ریزی های کادر علمی آموزشی مدرسه، با جدیت آغاز خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد با اشاره به این که اواخر شهریور  کارگاه "روش های پایان نامه نویسی" در این مدرسه برگزار می شود، گفت: در این کارگاه که زیر نظر اساتید پژوهش برگزار خواهد شد طلاب با شیوه های پایان نامه نویسی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی پایان نامه نویسی آشنا خواهند شد.

بیرانوند در ادامه با اشاره به اینکه مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد ساختمان مستقلی ندارد و هم اکنون طلاب در مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد به تحصیل مشغول هستند اظهار داشت:امید می رود با ساخت این مدرسه طلاب در فضای فیزیکی مطلوب به تحصیل مشغول شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه زمین ساخت این مدرسه به مساحت ۴ هزار متر مربع کلنگ زنی شده است افزود: امیدواریم با همت خیران و اختصاص اعتبار برای ساخت این مدرسه شتاب گیرد و طلاب در فضای فیزیکی مطلوب به تحصیل علوم حوزوی مشغول شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha