دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جعفر بدری دادگستری لرستان

حوزه / رئيس کل دادگستری استان لرستان گفت:ترویج فرهنگ قرآنی ، راهکاری اساسی برای افزایش امید به زندگی و پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، جعفر بدری امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی، در خرم آباد با بیان اینکه عمل به آموزه های قرآنی تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است افزود:با عمل به تعالیم قرآنی می توان امنیت و آرامش جسمی و روحی را در جامعه افزایش داد و از میزان وقوع جرم و جنایت نیز پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و وقوع جرم و جنایت ها بدلیل فاصله گرفتن از تعالیم اخلاقی و قرآنی است تصریح کرد:جامعه ای که افراد آن به تعالیم اخلاقی و اسلامی پایبند هستند از نظر وقوع جرم و ناهنجاری های اجتماعی آمار پایینی دارد و این جامعه روز به روز آرامش معنوی و روحی را برای خود بیشتر می کند.

رئيس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه امروز ثابت شده است کسانی که از نظر اعتقادات دینی در سطح بالایی قرار دارند بیشتر تسلیم اراده و خواست الهی می شوند بیان داشت:این افزاد با پذیرفتن مشیت الهی کمتر سراغ ناهنجاری های اجتماعی خواهند رفت و آرامش خود را دستخوش جرم و جنایت نخواهند کرد.

بدری با بیان اینکه امروز گروههای تکفیری،وهابیت و دشمنان اسلام و اهل بیت ع سعی دارند تعالیم قرآنی و آموزه های اسلام و مکتب اهل بیت ع را وارونه جلوه دهند افزود:به لطف وجود علماء ،مبلغان و فعالان دین و فرهنگ خدعه و نیرنگ دشمنان اسلام بی اثر می ماند و روز به روز به عظمت و اقتدار اسلام و مکتب تشیع افزوده خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای پیشگیری از آسیب های و بداخلاقی های اجتماع باید فرهنگ قرآنی را در جامعه بسط و گسترش دهیم چرا که آموزه های قرآنی نجات دهنده زندگی دنیوی و سعادت اخروی انسان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha