دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، آماده پذیرش و اعزام طلاب، فضلاء و مبلغین گرامی به طرح هجرت بلند مدت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در راستای ترویج فراگیر معارف اهل بیت(ع) و آموزه های قرآنی، آماده پذیرش و اعزام طلاب، فضلاء و مبلغین گرامی به طرح هجرت بلند مدت می باشد.

ارائه گواهی تحصیلی اتمام حداقل سطح یک و اشتغال به تحصیل در سطوح بالاتر، قبولی در مصاحبه و دارا بودن مجوز تلبس از شرایط پذیرش هجرت بلند مدت اعلام شده است. البته طلابی که متقاضی تبلیغ مدارس شبانه روزی، امین، نمونه دولتی هستند باید مدرک علمی سطح دو یا قبولی در مصاحبه را ارائه دهند.

طلاب واجد شرایط می توانند با در دست داشتنن تصویر شناسنامه(تمام صفحات)، تصویر کارت ملی(پشت و رو)، عکس معمم(4قطعه)، آخرین ارزیابی تحصیلی، تائیدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و اسکن تمام مدارک در کارتابل شخصی سامانه سماوات، به معاونت های تبلیغ مدارس علمیه استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، همچنین شماره تماس 33325711-041 داخلی 118 و 218 آماده پاسخگویی و راهنمایی طلاب گرامی در این خصوص می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha