دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، تکفیری ها را یزید ها و شمرهای زمان خواند و گفت: همه افتخار تکفیری ها این است که گردان‌های خود را به نام عمر بن سعد نامیده‌اند و داعیه‌ مبارزه با فرهنگ عاشورایی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین وداع با شهید غوابش، شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، در اهواز، با بیان این که تکفیری ها، خوارج این زمان هستند، تصریح کرد: به‌یقین آنان خوارج زمان و عبد شیطان و ابن ملجم زمان هستند که شهید غوابش برای نابودی آنها راهی سوریه شد و به فیض عظیم شهادت نیز نائل آمد.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که تکفیریون، یزید ها و شمرهای زمان هستند، گفت: همه افتخار تکفیری ها این است که گردان‌های خود را به نام عمر بن سعد نامیده‌اند و داعیه‌دار مبارزه با فرهنگ عاشورایی را دارند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: تکفیری ها در ماه محرم‌الحرام رسماً بیانیه صادر کردند که ما نهضت حسین‌بن‌علی(ع) را محکوم می‌کنیم، چراکه او در مقابل امام زمان خویش یعنی امیرالمؤمنین یزید!!! ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری تصریح کرد: جوانان غیور شیعی از کشورهای عراق، افغانستان، لبنان به ویژه ایران، به سوریه رفتند تا از حریم حضرت زینب(س) دفاع کنند، چرا که داعشی ها بیانیه صادر کردند که می خواهیم حرم حضرت زینب(س) را همانند قبر حجر بن عدی زیر و رو کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پس از بیانیه‌ای که داعشی ها صادر کردند، شیعیان زینبی پرچم حضرت عباس را از بارگاه شریفش آوردند و آن را در گنبد حضرت زینب نصب کردند تا به دشمنان بگویند ما عباس زینبیم و اجازه نمی‌دهیم زینب تنها بمانند.

وی با بیان این که شهدا همه زندگی خویش را وقف اهل‌بیت(ع) کردند، افزود: خوشا به حال شهید والا مقام که همه دارایی و زندگانی خویش را برای حفظ و حراست از حریم اهل‌بیت(ع) فدا کرد تا گروه‌های تکفیری به اهداف و مقاصد شوم خود نرسند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان این که شهید غوابش دیوانه واقعی امام حسین(ع) بود، اظهار داشت: عشق واقعی امام حسین(ع) بود که شهید غوابش را دیوانه کرد و او را از سوریه تا حرم خواهرش کشاند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha