دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانوان طلبه

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ارزیابی ۳۰ متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد .

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»،‌ در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: متقاضیان از ۵مرداد به مدت دو روز زیر نظر دو استاد به صورت عملی شیوه های آموزشی دروس مربوط،روش های کلاس داری و همچنین فن بیان و انتقال مطالب را فرا گرفته و ارزیابان پس از بررسی های لازم نتایج موفقیت آنها را برای تدریس در مدارس علمیه استان اعلام می کنند.

وی گفت: متقاضیان پس از اعلام نتایج ارزیابان به صورت رسمی  از اول مهر ماه امسال بعنوان مدرس در مدارس علمیه استان، دروس عمومی و تخصصی را به طلاب آموزش می دهند

وی همچنین از برگزاری امتحانات طلاب غیر حضوری جامعه الزهرا(س) خبر داد و افزود: امسال امکان برگزاری امتحانات طلاب غیر حضوری جامعه الزهرا (س) به مراکز مدیریت استانها واگذار شده؛ در این استان ۲۶طلبه غیر حضوری جامعه الزهرا(س) از ۱۰تا ۱۵مرداد در  مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد بصورت هماهنگ امتحانات خود را می گذرانند.

معاون آموزش و پژ وهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از برگزاری مصاحبه ورودی سطح ۳حوزه خواهران برای پذیرش در  مدارس علمیه شهرستانهای خرم آباد و دورود خبر داد و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه پذیرفته شده در مدرسه علمیه تخصصی زینبیه(س) می توانند ۷تا ۹مرداد و پذیرفته شدگان مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود نیز ۱۷تا ۱۸ مرداد برای گذراندن مصاحبه عملی خود مراجعه نمایند.

خانم محرابی افزود: در سطح ۳مدارس علمیه خواهران استان نیز امسال، در مدرسه زینبیه(س) خرم آباد ۳۶ طلبه در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) هم ۳۱ طلبه خواهر پذیرش خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha