یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام بلک ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری بیش از ۹۰ هزار جلسه تبلیغی، در ماه ضیافت الهی، در مناطق محروم روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در اهواز، با اشاره به همایش هایی که در طول سال جدر راستای هماهنگی مبلغان ا برگزار می شود، بیان داشت: در استقبال از ماه مبارک رمضان دوره های تخصصی تفسیر قرآن ویژه مبلغان برگزار شد تا در فصل تبلیغ، کمک فکری برای مبلغان باشد.

وی با اشاره به حضور بیشتر مبلغان نسبت به سال های گذشته جهت تبلیغ در مناطق محروم، ابراز داشت: در فصل تبلیغی ماه رمضان شاهد رشد دو برابری حضور مبلغان در خوزستان بودیم که لازم است ضمن تشکر از آنها، نکاتی که جهت گسترش معارف اسلامی در جامعه به آن اشاره می کنند را نیز مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام بلک، فعالیت های جهاد گونه را از امتیازات طلبگی دانست و گفت: طلاب و مبلغین اسلامی جهت نشر معارف با سختی های زیادی از جمله نبود مکان مناسب، سختی در دستیابی به مناطق محروم و دوری از شهر و خانواده خویش مواجه هستند، اما با اشتیاق و مجاهدت بی نظیر جهت تبلیغ معارف اسلامی، در مناطق روستایی و عشایری حضور پیدا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مجموع فعالیت های مبلغین در ماه رمضان را بیش از ۹۰ هزار جلسه عنوان کرد و اذعان داشت: علاوه بر مبلغان اعزامی از خارج استان، حدود 2 هزار و 500 نفر از فضلا و مبلغین استان نیز در نشر معارف اهل بیت(ع مشارکت جدی) داشتنتد و جلسات متعددی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها برگزار کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به استفاده از سامانه "سجام" جهت ارتباط موثر و سازماندهی دقیق مبلغین، خاطرنشان کرد: برای تسهیل در ارتباط با مبلغین معارف اسلامی سامانه ای طراحی شده تا در کوتاه ترین زمان و برای دوره های مختلف تبلیغی بتوان طلاب را به سرعت سازماندهی کرد که این مهم از طریق سایت سازمان تبلیغات قابل پیگیری است.

وی در پایان از حمایت های استاندار استان خوزستان از طرح های تبلیغی قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha