شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید معارف ناب را در اختیار جهانیان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در گردهمایی داوطلبین ورودی سال تحصیلی 95-94 استان گلستان، در مدرسه امام خمینی (ره) گرگان، با اشاره به رسالت های روحانیت، گفت: دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است و وظیفه ماست که با علم آموزی، این معارف ناب را به مردم برسانیم.

وی تصریح کرد: شیطان همواره در حال پیداکردن راه ورود به درون انسان هاست و می کوشد تا به هر طریقی انسان را دچار غفلت کند و زمانی که این غفلت ما را از رسیدن به هدف اصلی بازدارد، اسیر حیله های شیطان فریبکار شده ایم.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور خطاب به طلاب جوان گفت: طلبه شدن سعادتی است که نصیب شما شده و باید خداوند را شکر کنید که سرباز امام زمان (عج) شده اید.

حجت الاسلام کهوند، کارشناس فضای مجازی نیز در این گردهمایی با اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی، گفت: باید اولویت اول خود را فضای حقیقی رفتن به مسجد، پایگاه‌های بسیج و.. قرار دهیم تا بتوانیم انقلاب و ارزش های دینی را حفظ کنیم و پس از آن، فضای مجازی را اولویت دوم قرار دهیم.

مسئول آمار و بررسی حوزه علمیه استان گلستان نیز در این گردهمایی با ارائه گزارشی، گفت: تعداد 377 نفر در آزمون ورودی سال تحصیلی 95-94 شرکت کردند که از این تعداد 330 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده و به مرحله مصاحبه راه یافتند و در نهایت 291 نفر وارد دوره اختبار و تثبیت شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha