دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کعبی

حوزه/ این استاد حوزه با بیان اینکه گروه های تکفیری خوارج دنیای امروز هستند، گفت: آنان غده سرطانی و ابزار دست صهیونست برای ترویج نوعی اسلام بدلی می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی روز گذشته در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید محمد موسوی ناجی، اظهار داشت: اگر مسلمانان در زمان پیامبر بزرگوار اسلام(ص) با کفار و مشرکان جنگیده و در زمان امیرالمومنین(ع) با منافقین و قاسطین و مارقین در نبرد بودند، امروز نیز شهدای مدافع حرم، در مقابل آمریکا، صهیونست بین الملل و داعشی های تکفیری ایستادند.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری خوارج دنیای امروز هستند، ابراز داشت: آنان غده سرطانی و ابزار دست صهیونست‌ها برای ترویج نوعی اسلام بدلی می باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: شهدای مدافع حرم با پذیرش خطر، زندگی جهادی و فداکارانه را بر زندگی مرفه و بی درد ترجیح دادند و در واقع با خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و عتبات عالیات، سال های دفاع مقدس را تداوم بخشیدند.

این استاد حوزه با تاکید بر لزوم پاسداشت مضاعف یاد و نام شهدای حرم تصریح کرد: آنان، اجری مضاعف دارند؛ لذا باید نسبت به بزرگداشت این شهیدان اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه تعظیم شهدای حرم، تعظیم شعائرالله است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha