شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ این مقام مسئول دولتی گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهر کریمه اهل بیت(ع)، از مقدس ترین خدمت هاست و اجر و پاداش بسیاری دارد؛ بنابراین انسان باید در این عرصه حریص باشد؛ چراکه خدمت به حضرت ولی عصر(عج) و حضرت فاطمه معصومه(س) می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام عباس دانشی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان قم که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 25 سال برای ارتقاء سطح فرهنگی کشور در شهرهای مرزی، تلاش داشته و سعی کردم خدمتی خالصانه در این عرصه داشته باشم.

وی ابراز داشت: امروز با کوله باری از تجربه به شهر کریمه اهل بیت(ع)، شهر علم، دین و مرجعیت آمده تا بتوانم خدمتی خالصانه به مردم متدین این شهر و فرهنگ آن داشته باشم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد قم خاطرنشان ساخت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهر کریمه اهل بیت(ع)، از مقدس ترین خدمت هاست و اجر و پاداش بسیاری دارد؛ بنابراین انسان باید در این عرصه حریص باشد؛ چراکه خدمت به حضرت ولی عصر(عج) و حضرت فاطمه معصومه(س) می باشد.

حجت الاسلام دانشی در پایان تصریح کرد: قم در روایات از جایگاه بزرگی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و دینی برخوردار است؛ تا جایی که خاک آن مقدس اعلام شده و مدفن امام زادگان و علما قرار گرفته؛ پس از این لحاظ باید برای تعالی فرهنگ قم تلاشی بیشتر داشت؛ چراکه قطب فرهنگی کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ياسر IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    خيلي به خودشان نازيدند ، ان شاءالله كه سنگ بزرگ علامت نزدن نباشه !