دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 355571
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
نرم افزار علامه امینی(ره)

حوزه/ نرم افزار دو زبانه (عربی– فارسی) علامه امینی (ره) با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و کتابخانه امیرالمومنین(ع) نجف اشرف تولید شد.

مدیر پروژه نرم افزار علامه امینی(ره) در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار حاوی متن كامل ۳۳ عنوان كتاب در ۱۱۲ جلد از آثار علامه امینی در 7 موضوع به دو زبان عربی و فارسی می باشد.

احمد شریف افزود: غدیر خم، عقاید شیعه امامیه، ردّ وهابیت، فقه، تفسیر، آداب زیارت حسینی، شهدای روحانیت از جمله موضوعات این نرم افزار فاخر است.

وی به برخی از عناوین کتب ارائه شده در این نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت: «الغدیر فی الكتاب والسنه والادب»، «شهداء الفضیله»، «ادب الزائر»، «سیرتنا وسنّتنا»، «تفسیر فاتحه الكتاب»، «المقاصد العلیه فی المطالب السنیه» و ارائه چند کتاب مرتبط با الغدیر (از جمله: ترجمه، فهارس، کتب برگرفته شده از الغدیر) از جمله این عناوین می باشد.

مدیر پروژه نرم افزار علامه امینی(ره) در بخش دیگر به قابلیت ها و امکانات این نرم افزار اشاره کرد و گفت:  ارائه تصویر، صوت و فیلم های مرتبط با علامه امینی و کتابخانه امیرالمؤمنین (علیه السلام) نجف اشرف در بخش «نگارخانه»، قابلیت ارتباط میان برخی کتب، از جمله متن عربی و ترجمه فارسی كتاب الغدیر و دسته‌ بندی کتب در محورهای: الغدیر، تفسیر، فقه، زیارت، دفاع از تشیع و سرگذشت‌ نامه از جمله این قابلیت هاست.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha