شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ این مقام مسئول گفت: ۱۷ نمایندگی خبرگزاری و ۱۵ نمایندگی روزنامه از فعالان استان قم بوده و ۲۷۰ نفر عضو خانه مطبوعات می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار در تالار معصومیه فرمانداری قم اظهار داشت: از فعالیت های بنده در حوزه اطلاع رسانی، سردبیری روزنامه اسوه در سیستان و بلوچستان بوده و با فعالیت های خبری آشنایی کامل دارم.

وی ابراز داشت: خبرنگاری، فعالیتی سخت و پیچیده ای است و باید زیر چتر حمایتی بیمه خبرنگاری قرار گیرند و وزارت ارشاد تلاش در انجام این مهم دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم با تأکید بر حمایت همه جانبه وزارت ارشاد از خبرنگاران، خاطرنشان ساخت: مدیران دستگاه های گوناگون باید تلاشگران عرصه اطلاع رسانی را مورد توجه قرار داده و حمایتی ویژه داشته باشند تا بهتر بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی خواستار همکاری بیشتر دستگاه های دولتی با اصحاب رسانه شد و گفت: دستگاه ها باید انتقادات خبرنگاران را پذیرفته و درصدد از رفع مشکلات موجود باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم خانه مطبوعات براساس آئین نامه جدید، راه اندازی شده و شاهد خدمت گذاری اصحاب رسانه در جامعه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: امروز در قم 269 رسانه مکتوب تخصصی منتشر می شود که قطعا با نگاه حمایتی دولت به این قشر، شاهد رشد کمی و کیفی آن خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی اظهار داشت: 17 نمایندگی خبرگزاری و 15 نمایندگی روزنامه از فعالان استان قم بوده و 270 نفر عضو خانه مطبوعات می باشند.

در ادامه این مراسم، سید مهدی صادقی استاندار قم در سخنانی از حمایت استانداری از خبرنگاران خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد حمایت مناسب دستگاه های دولتی از خبرنگاران قمی باشیم.

وی ابراز داشت: پایبندی به اخلاق رسانه ای،  ارائه نظرات صحیح بدون تکیه بر ظن و گمان، اطلاع رسانی شفاف، نقد منصفانه، جلب اعتماد افکار عمومی، رعایت اصل صداقت و امانت داری و حفظ حرمت حریم افراد، از ویژگی های خبرنگار خوب می باشد.

استاندار قم هوشیاری و مراقبت از عدم ورود به حوزه سیاست های ممنوع را از دیگر خصوصیات خبرنگار خوب دانست و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد همکاری بیشتر میان خبرنگاران و دستگاه های گوناگون در قم باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha