دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 355906
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
شیخ میثم سلمان

حوزه/ شیخ میثم سلمان در یکی از شبکه های اجتماعی تاکید کرده که تبعیض طایفی در بحرین باید از بین برود و همه شهروندان حقوق و تکالیف برابر داشته باشند و تبعیض نژادی به عنوان جرم تلقی شود و قانون در کشور اجرا شود و نظام حکومت نیز باید دموکراتیک باشد به گونه ای که مردم از حق حاکمیت بهره مند باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر بحرین، صیح امروز شنبه توسط نیروهای امنیتی بحرین در فرودگاه بحرین بازداشت شد و به بخش جرم های الکترونیک تحقیقات جنایی انتقال داده شد.

لازم به ذکر است که شیخ میثم سلمان به تارگی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی تاکید کرده بود که تبعیض طایفی باید در بحرین از بین برود و همه شهرندان حقوق و تکالیف برابر داشته باشند و تبعیض نژادی در بحرین باید به عنوان جرم تلقی شود و قانون در کشور اجرا شود و نظام حکومت نیز باید دموکراتیک باشد به گونه ای که مردم از حق حاکمیت بهره مند باشند.

وی افززود: اقدامات تحریک آمیز رژیم در سال 2015 موجب ناراحتی و تحریک شیعیان بحرین شده و رسانه های رسمی نیز در زمینه افزایش این تحریک ها تاثیر گذار بوده اند و لازم است قانونی تصویب شود که سخنان و اقدامات تحریک آمیز و طایفی را ممنوع اعلام کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha