یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 357053
۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
مفتی صور

حوزه/ مفتی صور گفت: خطرناک ترین مشکل برای کشورها از بین رفتن امنیت اجتماعی و رایج شدن زبان جهل و دشمنی و نا امنی و بی قانونی می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» هیئت اداری جمعیت الرؤية الوطنية با حضور شیخ ربیع قبیسی مسئول فرهنگی جبل عامل در جنبش امل و شماری از روحانیون مجمع الخضرا در صور و دارالافتا با شیخ حسن عبدالله مفتی صور دیدار کردند.

شیخ حسن عبدالله در این دیدار گفت: لبنان نیاز به زبان گفتگو دارد نه زبان نزاع سیاسی و سهم خواهی و طایفی گری و مسئولان و رهبران سیاسی وظیفه دارند مشکلات شهروندان را حل کنند و زندگی راحتی برای آنها فراهم سازند زیرا خطرناک ترین مشکل برای کشورها از بین رفتن امنیت اجتماعی و رایج شدن زبان جهل و دشمنی و نا امنی و بی قانونی می باشد.

وی خاطر نشان کرد بی اعتنایی دولت به خواسته های شهروندان موجب واکنش منفی مردم می شود تا چه برسد در لبنان که برهی به دنبال تعصیلی حیات سیاسی و مؤسسات و نهادهای دولتی و قانونی و سهم خواهی طایفی هستند و هیچ توجهی به منافع مردم ندارند.

عبدالله گفت: در شرایط امروز لبنان مؤسسات جامعه مدنی می توانند نقش زیادی داشته باشند و ما از آنها انتظار داریم به نقش خود در حمایت از کودکان و کارگران و نشر فرهنگ انسانیت و مبارزه با بی سوادی و رواج زبان گفتگو عمل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha