یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 357320
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود گفت: : زمان تکفیری ها به سر رسیده و ما امیدواریم دستگاه قضایی لبنان پرونده های مربوط به احمد الاسیر را با جدیت بررسی کند و همه در برابر قانون برابر باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سرهنگ مصطفی حمدان رئیس شورای رهبری جنبش "الناصرین المستقلین المرابطون" با شیخ ماهر حمود امام جماعت مسجد القدس شهر صیدا در لبنان دیدار کرد.

ماهر حمود در این دیدار گفت: مبارزه با فساد در لبنان به مساله برکناری یا استعفای وزیر محیط زیست ختم نمی شود، اما برخی می خواهند این با فریب دادن جوانان و مردم این گونه وانمود کنند که با استعفای این وزیر همه چیز تمام شده است در حالی که ما باید به مسیر خود در مبارزه با فساد ادامه دهیم و مقاومت و هم پیمانانش نیز باید با فساد مبارزه کنند و راهی به سوی آینده ای سالم برای کشور بیابند.

وی افزود: زمان تکفیری ها به سر رسیده و ما امیدواریم دستگاه قضایی لبنان پرونده های مربوط به احمد الاسیر را با جدیت بررسی کند و همه در برابر قانون برابر باشند.

شیخ ماهر حمود همچنین در دیداری جداگانه با سید محمد حسن الامین به بررسی پدیده افراط و غلو پرداختند و بر ضرورت حاکمیت عقل در بحران ها تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha