جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ برخی افراد با فریب شیطان و دریافت رشوه، رزق و روزی حلال خود را با همان میزان و البته به صورت حرام عوض می کنند، که این هم از مکاید شیطان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار جمعی از رؤسا و معاونین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستانهای استان اصفهان، با بیان روایتی از رسول خدا(ص) که فرمودند «نعمتان مجهولتان، الصحة و الامان» ابراز داشت: امام امنیت نعمتی است که تا وجود دارد، قدر آن را نمی دانیم، ولی با بروز کمترین بی نظمی و اخلال در امور کشور مردم قدر این نعمت را می دانند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان روایتی از رسول خدا(ص) که می فرمایند «تمام چشمها در روز قیامت گریانند به غیر از دو چشم، چشمی که بیدار باشد برای خدا و چشمی که از ترس خدا گریان باشد»، تصریح کرد: شب زنده داری و بیداری در دل شب از خصوصیات بارز پرسنل نیروی انتظامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به آثار و برکات نگهبانی از مال و ناموس مؤمنین در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به روایات یک روز نگهبانی برای رضای خدا، بالاتر از هزار شبانه روز عبادت است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان بااشاره به  آیه ۲۲ سوره حدید که می فرماید « مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَةٍ فِی الْأَرْضِ وَلَا فِی أَنفُسِکُمْ إِلَّا فِی کِتَابٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَا إِنَّ ذَلِکَ عَلَى اللَّهِ یَسِیرٌ»، اظهار داشت: باید بدانیم همه خوشی ها و مصیبت ها قبلا مقرر شده تا بی جهت برای به دست آوردن یا از دست دادن چیزی خوشحال و ناراحت نشویم.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با اشاره به روایتی از رسول خدا که فرمودند «العباده مع اکل الحرام کالبنا علی الماء» به اهمیت رزق حلال پرداخت و گفت: در بسیاری از مواقع انسان ها با فریب شیطان، رزق و روزی حلال خود را با همان میزان و البته به صورت حرام عوض می کنند، که این هم از مکاید شیطان است.

وی با به اهمیت شغلی پرسنل نیروی انتظامی اشاره کرد و دریافت رشوه را از آفات موجود در این شغل دانست و ابراز داشت: دریافت رشوه از جمله آفاتی است که دین و دنیای افراد را از بین می برد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که پلیس راهور و پلیس تصادفات دائما در معرض دام شیطان هستند، گفت: ارتباط با خدا عاملی مهم برای بستن راه نفوذ شیطان است.

امام جمعه اصفهان، امنیت داخلی کشور مدیون فداکاری های پرسنل نیروی انتظامیدانست و گفت: این نیرو ارگان بسیار ارزشمندی برای کشور است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha