دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ متاسفانه هزینه‌های پست بسیار بالا رفته که باید تجدید نظر صورت بگیرد تا مردم دچار مشکل در ارسال مرسولات پستی نشوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار با مدیر عامل پست ایران که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به انتظارات مردم از اداره پست، گفتند با پیروزی انقلاب اسلامی انتظار از اداره پست این بود که خدمات و تعهدات آنها به مردم بهتر باشد، ولی در عمل می بینیم اینگونه نیست که باید سعی شود خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود.

ایشان خاطر نشان ساختند: پست از موضوعاتی است که جزو امور عامه مردم و مسئله مهمی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا انتظار ما این بود که در این نظام به مسئله پست توجه بیشتری شود چون وسیله ارتباطی بسیار با ارزشی است.

معظم له گفتند: متاسفانه هزینه‌های پستی بسیار بالا رفته که باید نسبت به این قیمت ها تجدید نظر صورت گیرد تا مردم دچار مشکل در هزینه‌های ارسال مرسولات پستی نشوند.

ایشان افزودند:مراجع و علما دائما با مردم و مقلدین  خود در ارتباط هستند و باید محموله های خود مانند کتاب  و ... را از طریق پست به دست مردم برسانند ولی هزینه تعرفه های پستی در این رابطه زیاد می باشد، و لازم است که در باره هزینه های بالای پستی فکری شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی درپایان  اظهار داشتند: مسئولین وقتی به قم می آیند و خدمت علما می رسند باید به نصایح آنان گوش دهند و آنها را در زندگی خود پیاده نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha