جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / کسی که می خواهد در نظام اسلامی مسئولیت بپذیرد، باید به دنبال منافع ملی و خدمت بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار  امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در  مجلس شورای اسلامی اظهارداشتند: ما بهترین نظام و بهترین مردم را داریم، باید نسبت به آنان بهترین خدمت ها را انجام داد.

ایشان اظهار داشتند: مردم ایران مردمی با بصیرت، هوشیار ،اهل تشخیص و داریت هستند و  کسی که می‌خواهد در نظام اسلامی مسئولیت بپذیرد، باید به دنبال منافع ملی و خدمت بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، بنابراین آنچه که کاندیداهای انتخابات آینده مجلس، باید بدانند داشتن حسن عمل است و مردم نیز به اعمال آنها نگاه می‌کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان ساختند: مسئولین نظام در هر پست و مقام باید هدفشان خدمت به نظام و مردم باشند. همه ما اعتقاد داریم که هر چه داریم ، مدیون شهداء و خانواده فداکار آنها است؛ مسئولین نباید از مشکلات این قشر در جامعه غافل باشند و لازم است توجه بیشتری به خانواده شهداء به خصوص در بعد اقتصادی شود.

ایشان در ادامه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کردند و گفتند: باید همه کمک کنند این فریضه به خوبی در جامعه اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha