یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، دفاع مقدس را دانشگاهی خواند که به همه درس مقاومت و پایداری آموزش داد، گفت: اقتدار ایران در سطح بین الملل، نتیجه خون شهدا و رشادت های رزمندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جمع نیروهای مسلح استان کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت : وحدت کلمه یکی از مهمترین عوامل موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، این امر هم اکنون نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به این که زمان زور و سلطه به پایان رسیده است، عنوان کرد: در حال حاضر ایران قدرت برتر منطقه بوده و دنیا ناچار است با ما محترمانه و مودبانه حرف بزند .

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، دفاع مقدس را دانشگاهی خواند که به همه درس مقاومت و پایداری آموزش داد، افزود: حضور ایران در سطح بین الملل به عنوان یک کشور مقتدر و مطرح، نتیجه خون شهدا و رشادت ها و همدلی های رزمندگان است.

آیت الله علما، ترس استکبار از انقلاب اسلامی را نشانه قدرت عظیم اسلام دانست و تصریح کرد : دنیای غرب با تحمیل جنگ هشت ساله بر ایران، قصد توقف انقلاب اسلامی را داشت و از جهانی شدن آن به هراس افتاده بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به اعتراف سردمداران آمریکا، بدون حضور و همکاری جمهوری اسلامی نمی توانند بسیاری از مشکلات منطقه را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، انقلاب اسلامی ایران را یک الگو برای دنیا دانست و گفت: مقاومت و ایستادگی مردم منطقه در مقابل ظلم و جریانات تکفیری، نتیجه درس گرفتن آنها از انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha