دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: همه ما باید حق شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ادا کرده و با تمام توان در راستای اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ر از کرمانشاه، آیت الله علما، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایستادگی جوانان کشور در مقابل دشمنان، اظهار داشت : نباید فراموش کنیم که به شهدا بدهکار هستیم و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به برکات و توفیقات هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران در آن دوران در مقابل دنیا ایستاد و به همگان درس مقاومت و سیاست داد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: همه ما باید حواسمان جمع باشد که حق شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ادا کرده و با تمام توان در راستای اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان این که حق شهدا با فعالیت و تلاش تحقق می یابد، تاکید کرد: باید در مجامع بین‌المللی برای احقاق حق حقوق ملت تلاش کرد، ولی با توسل به خدا و استفاده از ابتکارات و ظرفیت‌های داخلی پیشرفت حاصل می‌شود.

آیت الله علما، تنها راه رفع مشکلات اقتصادی را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای خوداتکایی و رفع مشکلات اقتصادی بوده و شخص اول نظام نیز آن را تایید کرده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha