شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام مصطفایی - قزوین

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری همایش تجلیل از حماسه سازان ایثار و شهادت خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با اعلام این خبر، اظهار داشت: همایش تجلیل از حماسه سازان ایثار و شهادت چهارشنبه(فردا) ساعت 9:30 در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیان در هفته دفاع مقدس، گفت: در تمام مدارس علمیه استان قزوین برنامه هایی برای گرامیداشت این هفته برگزار می شود که تجلیل از مقام و جایگاه شهدای طلاب، خانواده های آنها، برپایی دعای عرفه، دیدار با خانواده شهدا و مراسم کوه پیمایی از جمله آنها است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به نقش بی بدیل روحانیت در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: روحانیون و طلاب در آن دوران ضمن پرداختن به کار تبلیغی و فرهنگی خود، در عملیات های نظامی هم مشارکت فعال و تأثیرگذاری داشتند که شهادت 100 روحانی شهید گویای این مطلب است.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان این که اساس، بنیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی به دفاع مقدس دارد، خاطرنشان کرد: نسل های گذشته باید ارزش های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنند تا اهداف و آرمان هایی که رزمندگان اسلام به خاطر آنها جانشان را فدا کردند با قدرت تداوم پیدا کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha